Kliendi tagasiside kui digiturunduse tööriist!
Õppimine on protsess, mis viib ainult edasi
Pole vaja ilmselt mitu korda mainida, et turismisektor on hetkel tõeliselt keerukas olukorras. Kuidas enda kasuks tööle panna? Millised on hetke parimad turundusnipid, et kliendi tagasiside enda ettevõtte kasuks tööle panna? Tule meie tasuta koolitusele ja saa sellest kõigest teada. Kevad pole kaugel ja päike on peagi ka turismisektori õue peal.
Koolitusel vaatame, mis on Goolge My Business kui turunduskanal, kuidas panna tööle TripAdvisor. Mil moel saab Facebooki kõige paremini enda kasuks tööle panna.
Mis muidugi kõige olulisem – kuidas hallata kliendi tagasisidet. Kuidas küsida küsimusi ja seda hiljem ka analüüsida. Kõike seda teeme ka üheskoos praktiliselt läbi.
Tule vaata lähemalt ja pane ennast kirja SIIN.
Sajaga tulevikku!