fbpx

Kuidas tuua ellu värsket hingamist ja leida uusi karjäärivõimalusi? Veera, üks digiturunduse oskuste arenguprogrammi osalejatest, jagab oma inspireerivat kogemust VOCO Rakendusliku Kolledži 168-tunniselt koolituselt.

Uudishimu ja pidev eneseareng

Veera on loomult uudishimulik ja avatud inimene, kes peab enesetäiendamist elu loomulikuks osaks. „Mulle meeldib pidevalt uusi asju õppida ja areneda,“ räägib Veera. Tema sõnul rikastab iga uus kogemus silmaringi ja avardab võimalusi.
59-aastane Veera otsustas osaleda digiturunduse koolitusel Töötukassa vahendusel. Tema peamine eesmärk oli omandada teadmisi digiturundusest ja tehisintellekti kasutamisest. „Tänapäeva kiires ja tehnoloogiarikkas maailmas on oluline ajaga kaasas käia,“ leiab Veera.

Praktiline ja inspireeriv digiturunduse koolituskogemus VOCO Rakenduslikus Kolledžis

Veera hinnangul oli koolitus praktiline, kaasahaarav ja suunatud reaalse elu probleemide lahendamisele. „Ma ei oleks kunagi arvanud, et digiturunduse tehniline pool võib nii huvitav olla. Koolitusel tundus kõik lihtne ja loogiline!“
„See koolitus ei olnud pelgalt teoreetiline õpe – sain teadmisi ja oskusi, mida saan kohe digiturundajana rakendada,“ rõõmustab Veera. Eriti meeldisid talle veebilehtede seadistamine ja erinevate tööriistade, näiteks Google Analyticsi, Google Adsi ja Meta, liidestamine kodulehega. „Koolituskogemus oli inspireeriv ja avardas minu arusaama sellest, kuidas digiturundajana aidata ettevõtetel oma kliente kõnetada ning juhtida neid kasumlikult ettevõtteni.“
Veera kiidab ka suurepärast lektorite meeskonda. „Lektorid, kes ise igapäevaselt valdkonnas töötavad, kohandasid teemad vastavalt osalejatele. See tegi õppeprotsessi põnevaks.“ Lisaks väärtustas ta võimalust luua võrgustikke teiste õppuritega.

Veera sõnum neile, kes kahtlevad õppimises

Neile, kes kaaluvad koolitusel osalemist, kuid pole veel julgenud seda sammu astuda, on Veeral lihtne soovitus: „Olge julged ja astuge esimene samm! Koolitused avavad uksi uutele võimalustele ning aitavad edasi nii isiklikult kui ka tööalaselt.“

Miks valida Voco digiturunduse koolitus?

  1. Praktilised oskused: Küllaltki intensiivsel digiturunduse koolitusel on nii teooriat kui ka palju praktikat. Osalejad saavad käed-külge kogemuse AI käskluste kirjutamisel, teadet erinevate reklaamikanalite plussidest ja miinustest, Facebooki ja Google’i reklaamide loomisest, SEO optimeerimisest ja e-kirjade koostamisel ning harjutada kätt turundusvideote tegemisel. Lisaks lahkuvad koolitusel osalejad konkreetse turundusplaaniga.
  2. Personaalne lähenemine: Lektorid ei rääkinud ”suures plaanis”, vaid tõid välja, kuidas iga osaleja saaks valitud ettevõtte turundust parandada.
  3. Praktiseerivad lektorid: Ave Ehasalu, Indrek Brifk ja Karin Telling praktiseerivad igapäevaselt digiturundust, olles kursis värskeimate trendide ja uudistega.
  4. Võrgustiku loomine: Ka osalejad jagasid oma kogemusi ja õppisid üksteise kogemustest.
  5. VOCO väljapaistvus: See koolitus tõestas jällegi, miks VOCO Rakenduslik Kolledž on nii hinnatud praktiliste oskuste arendamise poolest.

Mis edasi?

Veera ei peatu siin – ta plaanib omandatud teadmiste abil aidata ettevõtetel digiturundust parendada. Tulevikus soovib ta end selles valdkonnas veelgi täiendada. „Mida rohkem õpid, seda enam mõistad, kui palju on veel õppida,“ lisab ta.
Veera lugu näitab, kuidas üks otsus õppida uut valdkonda võib avada uksi uutele võimalustele. Kui tunned, et on aeg astuda samm oma unistuste ja eesmärkide suunas, leia endale sobiv koolitus Voco koolituste lehelt – see võib olla Sinu järgmise eduloo algus.

Ave Ehasalu – Digiturunduse oskuste arenguprogrammi koolitaja
Mahuka digiturunduse koolituse alguses seadis Veera kohe eesmärgiks õppida turundama
ettevõtteid just erine vaid tehisintellekte kasutades. Suur oli minu üllatus, kui hästi ja kiiresti sai Veera selgeks turundustekstide kirjutamise ja turundusvideote tegemise just erinevaid AI tööriistu rakendades. Veera turundussõnumid on eristuvad, selged ja kliente kõnetavad. Veera reklaamid tegid nn silmad ette ka palju noorematele ja kogenumatele turundajatele. Minu meelest on 59 aastane Veera täielik inspiratsioon ja hea näide sellest, et hoolimata vanusest ja uuest valdkonnast, omandas Veera tänapäevased turundusalased oskused kadestusväärselt hästi!